“Suverän köttrestaurang”

sön 19/9
20:00
Rankad som nr 16 av 967 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Vi har varit i Malmö flera gånger och för det mesta tyckt vi hittat bra och prisvärda restauranger. Även denna gång var maten riktigt bra för den som äter kött (ingen i sällskapet åt annat) och personalen var trevlig och hjälpsam. Med avseende på hur gott det var och hur mycket mat man fick var middagen prisvärd.
Hit kommer vi gärna tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Muskot11

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Sämsta stället i Malmö. Väntade länge innan vi fick drickan och nästan en timme på maten, när vi väl fick köttet var det rått trots vi beställde medium. När vi fick in köttet igen var det välstekt. Man förväntar sig lite bättre när det är en så kallad köttrestaurang. Okunnig och otrevliga servitriser. Ingen servicekänsla överhuvudtaget! Fick till och med betala för vårt tillbehör som vi bad om extra eftersom det blev kallt under tiden vi väntade på köttet. Kommer aldrig besöka restaurangen igen!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Saandra318
Omdömet skrevs 30 juli 2021

Om en köttrestaurang har en sida i menyn för en guide över stekgrader tillsammans med bilder antar man att restaurangen följer sin egna guide.

Jag beställde mitt kött efter deras egna guide, och nämnde det även när jag beställde. Jag fick inte den stekgrad jag önskade och köttet var extremt torrt. Potatisgratängen är färdig, från peka eller liknande. Även bearnaisesåsen är färdig. Salladen badade i någon typ av vinegrette och pommesen var stenhårda.

Det var smuts på glaset och tallriken, den andra tallriken var trasig.

Personalen kommunicerade inte med varandra så efter vi bett om notan kom den andra servitrisen och frågade om vi vill ha efterrätt. De viskade även i restaurangen bland gästerna, vilket troligtvis var jobbrelaterat men hellre att de pratar högt ut om vem som ska göra vad, då det inte är professionellt att viska bland gäster.

Hade högre förhoppningar efter recensionerna. Maten var tyvärr inte bra.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack alicejohanna
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Maten var ok men det var inte så kul mat för det priset. Kommer nog inte komma tillbaka. Det var trevligt med vitlöksbröd och sallad iallafall.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Björn O
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Maten var helt okej, inget märkvärdigt alls med den. Inga speciella smaker. Det var dyrt för det man fick.

Vi ångrar oss inte att vi testade det men vi kommer inte gå dit igen.

Datum för besöket: juni 2021
Tack ericamG5781OC

Resenärer som tittade på Carnivore Steak House tittade också på

Besökt Carnivore Steak House? Berätta vad du tyckte!