“Carni-more! ”

fre 30/7
20:00
Rankad som nr 15 av 962 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Otroligt god ryggbiff som var grillad till perfektion(Medium rare). Tillbehören var också av högsta kvalité Personalen var vakna, otroligt proffesionella och tillmötesgående! Rekommenderar starkt detta stället. Kommer garanterat komma hit fler gånger!

Datum för besöket: juli 2021
Tack wiggeman

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Köttet var perfekt tillagat. Vi valde bort pommes och tog potatisgratäng istället, bra val. Pepparsåsen var god med verkligen pepprig, kanske lite för mkt då den tog överhanden på det fantastiska köttet.
Vi fick in en sallad och vitlöksbröd innan maten, men salladen var tyvärr dränkt i en dressing med väldigt hög syra, till slut smakade allt bara surt. Många bord lämnade den den nästan orörd. Förhoppningsvis bara felblandad denna kväll.
Uppmärksam service och vänliga, med de slet för att hinna med en fullsatt restaurang, lite på bekostnad att de inte hade full koll.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 390camilla_
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Jag besökte restaurangen tillsammans med en vän och vi båda beställde rätten på menyn som skulle vara för den riktigt hungrige. Innan köttet serverades det lite vitlöksbröd och en sallad. Vitlöksbrödet var krispigt och smakade bra men salladen smakade tyvärr sämre och innehöll bland annat någon märklig halvsöt dressing och fabriksprocessad vitost som inte alls var något att ha i en sallad. Sedan kommer köttet in vilket doftar väldigt gott. Köttet var saftigt och serverades precis så som vi önskade ha det. Till köttet serverades det en god potatisgratäng men även pommes frites. Dessa pommes fritesen var de tråkigaste jag ätit på en lång tid och de smakade precis som frysta megapack budget pommes frites man kan köpa i matbutiker. Är således extremt skeptisk till ifall de var hemmagjorda. Gott kött förtjänar bättre än så! Grönpepparsåsen och bearnaisesåsen som serverades till köttet var båda två rimligt goda men jag har samtidigt smakat bättre varianter på båda såserna tidigare.

Kan tänka mig att rekommendera denna restaurang till folk som är köttfantaster men värderar man goda tillbehör högt bör man nog titta någon annanstans.

Datum för besöket: juni 2021
Tack beryil
Omdömet skrevs 13 april 2021

Grym steakhouse atmosfär med riktigt goda köttbitar som absolut är värda ett smakprov, inte nog med gott kött tyckte jag och mitt sällskap även om tillbehören och såserna och sist men inte minst gott vin! Servicen var klart över standard och jag kommer definitivt rekommendera denna restaurang till andra!

Datum för besöket: januari 2021
2  Tack mategottsomfan78
Omdömet skrevs 3 januari 2021 från mobil enhet

Helt okej mat, men inte prisvärt. Finns betydligt bättre alternativ på köttrestauranger i Malmö. Köttet levde inte upp till förväntningarna och både potatisgratängen och såserna kändes halvfabrikat. Trevlig personal dock :)

Datum för besöket: december 2020
Tack soff3_1

Resenärer som tittade på Carnivore Steak House tittade också på

Besökt Carnivore Steak House? Berätta vad du tyckte!