“Köttrestaurang”

Boka bord
fre 30/10
20:00
Rankad som nr 14 av 948 Restauranger i Malmö

Vilken liten pärla till Steakhouse - jättegod mat, trevlig personal och mysig atmosfär! Vi blev glatt överraskade och kommer definitivt tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Bodil-Lina

Jag är inte typen som gillar att klaga, och har länge haft just denna restaurang som ett joker kort, där jag alltid var säker på grym kvalitet. Dessvärre så har jag märkt att kvaliteten försämrats drastiskt i köket sedan man bytte ägare. Jag beställde mitt kött medium rare och fick den well Done, och det kunde jag se på köttet innan jag ens satte gaffel och kniv i den. Det var inga problem att få en ny bit där man lyckades bättre, men det förstörde en hel del för mig, och min hustru brukar skämmas att klaga, och sa tyvärr inget förens dagen efter att även hennes kött var torrt. När det gällde serveringspersonalen så är där en kille som är väldigt lugn och proffsig, medan tjejerna verkar ha tappat bollen helt. Inte ens min Ramlösa citrus blev rätt, utan det kom en vanlig. Och sen spillde hon hela brickan med dricka på en av gästerna! Tyvärr i fortsättningen blir denna restaurang bara en sista utväg

Datum för besöket: september 2020
3  Tack fistikis81
Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat!
Var tveksam till en början med tanke på tidigare recensioner men den överträffade mina förväntningar.
Trevlig personal. Inga långa väntetider men dock fanns inte heller många gäster vid tillfället

Datum för besöket: augusti 2020
Tack renzov203
Omdömet skrevs 1 september 2020

Hyfsat trevligt ställe, bra med salladsbufėn etc. Kan vara en ren miss men flertal i vårt sällskap fick rejält stekt oxfilė när vi beställde medium. Orkade inte ställa till rabalder då de andra redan fått sin mat så vi åt det vi fick.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Kamelkungen
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Servicen var inget vidare. Köttet var gott. Lite oklar inredning och väldigt varmt. Skulle inte gå hit igen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mallepaj

Resenärer som tittade på Carnivore Steak House tittade också på

Besökt Carnivore Steak House? Berätta vad du tyckte!