“Fantastiskt god mat”

20:00
Rankad som nr 14 av 948 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat!
Var tveksam till en början med tanke på tidigare recensioner men den överträffade mina förväntningar.
Trevlig personal. Inga långa väntetider men dock fanns inte heller många gäster vid tillfället

Datum för besöket: augusti 2020
Tack renzov203

Omdömet skrevs 1 september 2020

Hyfsat trevligt ställe, bra med salladsbufėn etc. Kan vara en ren miss men flertal i vårt sällskap fick rejält stekt oxfilė när vi beställde medium. Orkade inte ställa till rabalder då de andra redan fått sin mat så vi åt det vi fick.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Kamelkungen
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Servicen var inget vidare. Köttet var gott. Lite oklar inredning och väldigt varmt. Skulle inte gå hit igen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mallepaj
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Jätte trevligt bemötande av personalen. Maten var hur god som helst. Äter gärna där igen. Inga klagomål!

Datum för besöket: juli 2020
Tack ardio684
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat både för vuxna och barn. Kött när det är som bäst. Vitlöksbröden var otroligt goda med lite chilli på!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Linus N

Resenärer som tittade på Carnivore Steak House tittade också på

Besökt Carnivore Steak House? Berätta vad du tyckte!