“Jätte trevligt bemötande”

Boka bord
fre 14/8
20:00
Rankad som nr 13 av 958 Restauranger i Malmö

Jätte trevligt bemötande av personalen. Maten var hur god som helst. Äter gärna där igen. Inga klagomål!

Tack ardio684

Mycket god mat både för vuxna och barn. Kött när det är som bäst. Vitlöksbröden var otroligt goda med lite chilli på!

Tack Linus N

Älskart! Superfin oxfilé x 4 med tillbehör i toppklass. Vitlöksbrödet och salladen som kom innan maten var det godaste jag fått. Mycket bra resturang.

Tack MammamuKungs_r
Omdömet skrevs 30 juni 2020 från mobil enhet

Mycket god mat, mannen tyckte det var den godaste köttbit han hade ätit som har varit så mör. Trevlig personal och bra att få salladen vid bordet och inte som buffé och gott med vitlöksbröd som ingick. Vi kommer att komma tillbaka.

Datum för besöket: juni 2020
Tack annveronica85
Omdömet skrevs 31 mars 2020

Jättegod mat för hela familjen, lite svårt att få ett bord men det kan man leva med. Maten är utsökt men lite dyrt.

Bra service!

Datum för besöket: mars 2020
Tack 693bertilb

Resenärer som tittade på Carnivore Steak House tittade också på

Besökt Carnivore Steak House? Berätta vad du tyckte!