“Utsökt och mättande ”

Carnivore Steak House
Boka med
Carnivore Steak House har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 953 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Servicen är god och maten likaså. Pojkvännen beställde 300g ryggbiff och jag bacon och ost hamburgare. Killen var mycket nöjd. Köttet smälte i munnen och var i perfekt stekgrad. Min hamburgare var god men blev förvånad över baconet som egentligen var en skiva fläsk.

Till alla rätter ingår utsökt vitlöksbröd och en stor salladsbuffé. Det finns också en hel del viner att välja mellan.

Rekommenderas för alla som vill ha en prisvärd, mättande och välsmakande måltid. Välj köttet!

Tack Rebecca J

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Vi har ätit flera gånger på Carnivore, och det är lika gott varje gång!
Kvaliteten och tillagningen av köttet är bättre än något vi ätit i Sverige. Bara i Asien har vi hittat lika gott kött.
Fantastiska pommes och riktigt gott vitlöksbröd gör inte det hela sämre.
Om man gillar öl finns det dessutom många olika, bra sorter att välja på.
Trevlig personal och bra service.

Tack connyolin
Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Det var en positiv överraskning. Mycket trevligt bemötande och bra personlig service. Prisvärd mat lagad från grunden med smart upplägg med salladsbuffé.

Tack Kent N
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Detta är helt klart det bästa steak house i Malmö. Kvalitén på köttet är perfekt, och tillagningen är alltid spot on. Så många gånger på andra ställen som köttet är helt okej, och tillagningen är acceptabel, men på Carnivore är de helt klart proffs på vad de gör.

Tack Johnnie M
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Tycker man om kött så tycker man om Carnivore Steakhouse. Bra storlek på portionerna. Trevlig personal.

Tack Dragan S

Resenärer som tittade på Carnivore Steak House tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Carnivore Steak House? Berätta vad du tyckte!