“Bättre än förväntat”
Omdöme om Escama AB

Escama AB
Rankad som nr 109 av 975 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Hade hört mycket bra om Escama innan jag var där igår. Så mina förväntningar var höga. Maten var såååå god. Vi tog 5 tapas som vi delade på, bröd med ansjovis, räkor med chili och vitlök, chistorras, entrecote och patatas bravas. Allt var väldigt gott.

Tack mariakC499CP

Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Har ätit bättre mat. Ok, men inte mer. Får tre med hjälp av Chokladbakelsen till efterrätt och den trevliga miljön och personalen.

Tack Johanna196909
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Helt ok tapas men inget speciellt. I vanliga fall är tapas enkel och billig vardagsmat och det blir inte annat bara för att rätterna serveras på kvällstid och till högre pris.

1  Tack johann379
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Riktigt bra tapas!

Enkel och okomplicerad bra vällagad och välsmakande mat i trevlig, kul och lite stimmig miljö. Bra service och meny. Lite tilltagen prisbild, men väl värt ett besök.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 916alfc
Omdömet skrevs 27 november 2019 från mobil enhet

Jättegoda smårätter ! Bra att kunna välja utifrån hur hungrig man är 1,2 eller flera. Enda nackdelen med denna restaurang är att man sitter på höga barstolar/ soffor . Inte speciellt bekvämt

Datum för besöket: november 2019
Tack nisseluring

Resenärer som tittade på Escama AB tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Escama AB? Berätta vad du tyckte!