“Så gott, så prisvärt och så bra service!!! Veganmat för alla!”

Sajvva Indian Restaurant (sir)
Rankad som nr 23 av 1 041 Restauranger i Malmö
Prisklass: 100 kr - 250 kr
Beskrivning: Vegetarisk och vegansk världsmat tillagade av nordiska råvaror. Indiska, koreanska, vinetnamesiska och karibiska smårätter och huvudrätter. Spännande cocktails, varierat ölsortiment, ekologiska viner och bra utbud av lättdrycker. Även alkoholfria drinkar.
Omdömet skrevs 17 december 2022 från mobil enhet

Otroligt goda veganska rätter, bra och trevlig personal med mycket god service och avslappnad atmosfär. Stora portioner och mycket prisvärt. Man önskar att det fanns sådana här ställen i Stockholm.

Datum för besöket: december 2022
3  Tack Stefan D

Omdömet skrevs 17 juni 2022 från mobil enhet

Ett gäng vänner där hälften är veganer, vi besökte restaurangen en onsdag i juni. Menyn varierad, servicen bra. Mat smakrik och fantasifull, dryckesvariation mycket bra!

Datum för besöket: juni 2022
3  Tack Daru74
Omdömet skrevs 12 maj 2022 från mobil enhet

Doften när man stiger in i den här restaurangen är ljuvligt mild, aromatisk, dragning åt det indiska köket. Synnerligen vänlig och professionell personal som fixade fram en egenkomponerad rätt som passade mitt kostval. Maten är välkryddad med tydlig tyngdpunkt i chilin (hot, men inte överstarkt), toppade av en bukett av aromatiska asiatiska kryddor. Jag serverades också en utmärkt Thom Kai soppa.

Datum för besöket: maj 2022
2  Tack Nomad786661
Omdömet skrevs 1 december 2021 från mobil enhet

+ Trevlig personal
++ Väldigt smakrika och samtliga som vi valde hade tydliga, distinka smaker som skiljde sig från varandra!
+ Mysig atmosfär.

Datum för besöket: november 2021
1  Tack arkind88
Omdömet skrevs 6 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket bra vegansk fusion och god lemonad, mysig inredning och väldigt trevlig personal.
En toppenkväll helt enkelt!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack MalinAntionette

Resenärer som tittade på Sajvva Indian Restaurant (sir) tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Sajvva Indian Restaurant (sir)? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.