“Vällagat, smakrikt och familjär och proffsig service”

Sájvva - Vegetarian Fusion
Rankad som nr 17 av 967 Restauranger i Malmö
Beskrivning: Vegetarisk och vegansk världsmat tillagade av nordiska råvaror. Indiska, koreanska, vinetnamesiska och karibiska smårätter och huvudrätter. Spännande cocktails, varierat ölsortiment, ekologiska viner och bra utbud av lättdrycker. Även alkoholfria drinkar.
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Vi möttes av fantastiskt fin och familjär service och oerhört god och smakrik mat. Både prisvärt och vällagat. Den godaste kimchin vi ätit. Vi kommer gärna tillbaka!!!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 247catrin_

Omdömet skrevs 29 juni 2021

Fantastiskt god mat! Tror att hela menyn var vegetarisk, ev vegansk. Många roliga öl att välja mellan. Jättetrevlig personal (Tove mfl). Mysig lokal. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 396heddas
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Inte så van vid veganska restaurang/matupplevelser men följde med min dotter för att pröva. Fin miljö med lite originell och rolig inredning, lugn atmosfär. Gott bemötande av personal och den där lilla extra omsorgen som betyder så mycket, ex frågan om vi gillade koriander eller inte, då vår rätt kunde toppas med denna krydda. Bra och kunnig information om menyn i sin helhet. Vi valde rätt med indisk touch. Stora portioner, vällagad och kryddstark, goda såsblandningar och fräsch sallad till. En första- veganrestaurangupplevelse som gav
mersmak helt enkelt, dessutom prisvärt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack lottassyrra
Omdömet skrevs 17 november 2020

God mat, men de håller inte coronaavstånd. Satt nästan rygg i rygg med ett annat sällskap. Det var otroligt dumt att vi gick dit.
Men god mat!

Datum för besöket: november 2020
Tack 88mellib
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Vegetariansk krogpärla i stadsdelen Värnhem. Spännande lokal och exotisk meny med smakupplevelser à la surprise-surprise. Artistiska uppläggningar, excellent service, skön atmosfär, mycket prisvärt. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: september 2020
Tack teeberg

Resenärer som tittade på Sájvva - Vegetarian Fusion tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Sájvva - Vegetarian Fusion? Berätta vad du tyckte!