“Vällagat, smakrikt och familjär och proffsig service”

Sajvva Indian Restaurant (sir)
Rankad som nr 23 av 1 050 Restauranger i Malmö
Prisklass: 100 kr - 250 kr
Beskrivning: Välkommen till Sajvva Indian Restaurant i Malmö, en mysig familjekrog där kreativiteten blomstrar. Vi erbjuder en fantastisk lunch med fokus på vegetariska och veganska rätter. Hos oss hittar du en avslappnad miljö som känns som hemma, där varje rätt firar växtbaserad rikedom och härliga indiska kryddor. Upplev en smakresa i vår restaurang med en meny fylld av smaker som du kommer älska. Våra vegetariska och veganska rätter är perfekta både för en härlig lunch och för take away om du vill njuta av vår mat hemma. Vi strävar efter att ge dig den bästa indiska matupplevelsen i Malmö, med en varm och välkomnande atmosfär. Kom och besök oss för en god lunch, ta med dig dina favoriträtter hem, och upplev varför vi är en av Malmös bästa indiska restauranger. Välkommen till Sajvva, där smaken och känslan möts!
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Vi möttes av fantastiskt fin och familjär service och oerhört god och smakrik mat. Både prisvärt och vällagat. Den godaste kimchin vi ätit. Vi kommer gärna tillbaka!!!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack 247catrin_

Omdömet skrevs 29 juni 2021

Fantastiskt god mat! Tror att hela menyn var vegetarisk, ev vegansk. Många roliga öl att välja mellan. Jättetrevlig personal (Tove mfl). Mysig lokal. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: juni 2021
Tack 396heddas
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Inte så van vid veganska restaurang/matupplevelser men följde med min dotter för att pröva. Fin miljö med lite originell och rolig inredning, lugn atmosfär. Gott bemötande av personal och den där lilla extra omsorgen som betyder så mycket, ex frågan om vi gillade koriander eller inte, då vår rätt kunde toppas med denna krydda. Bra och kunnig information om menyn i sin helhet. Vi valde rätt med indisk touch. Stora portioner, vällagad och kryddstark, goda såsblandningar och fräsch sallad till. En första- veganrestaurangupplevelse som gav
mersmak helt enkelt, dessutom prisvärt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack lottassyrra
Omdömet skrevs 17 november 2020

God mat, men de håller inte coronaavstånd. Satt nästan rygg i rygg med ett annat sällskap. Det var otroligt dumt att vi gick dit.
Men god mat!

Datum för besöket: november 2020
Tack 88mellib
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Vegetariansk krogpärla i stadsdelen Värnhem. Spännande lokal och exotisk meny med smakupplevelser à la surprise-surprise. Artistiska uppläggningar, excellent service, skön atmosfär, mycket prisvärt. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: september 2020
Tack teeberg

Resenärer som tittade på Sajvva Indian Restaurant (sir) tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Sajvva Indian Restaurant (sir)? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.