“Fantastiskt besök ”
Omdöme om Salt & Brygga - STÄNGD

Salt & Brygga
Omdömet skrevs 4 december 2017 från mobil enhet

Oerhört trevligt bemötande från dörren, genom middagen och ut igen!
Vi åt julmenyn och förrättstallriken lovade mycket med sina utsökta sillsorter. Detta kunde verkligen hälleflundran, som var perfekt tillagad leva upp till. Mycket gott med grönkål till! Om något så önskar jag kanske lite mer saffran i såsen. Pannacottan till efterrätt åt jag två av!!

Datum för besöket: december 2017
2  Tack Henrik A

Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Utsikten över Sundet från Salt & Brygga vid Sundspromenaden i Västra hamnen i Malmö är ständigt omväxlande. Denna dag jagade de vita gässen varandra över vågkammarna, varför lunchgästerna satt inomhus och njöt av maten och utsikten. Personalen var trevlig och omtänksam som alltid och den klassiska Wallenbergaren var mycket vällagad och god.

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack 101Peter89
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Var och åt sensommarkväll i slutet av september med min fru och dotter på 8 år. Trevligt bemötande, bra service under middagen, riktigt god mat, dottern var även väldigt nöjd, åt musslor som var väldigt fina och full av smak.
Kan varmt rekommendera Salt och Brygga.

Datum för besöket: september 2017
1  Tack malmofoodie
Omdömet skrevs 6 september 2017

Avnjöt en fantastisk god middag i solen med Malmös bästa vy som bakgrund.
Läget är fantastiskt, personalen är alltid lika trevlig och maten välsmakande.
Vi åt oxfile och bookmakertoast som smälte i munnen. Till detta drack vi husets vin som smakade superbt och var till en rimlig kostnad.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack peterl46858
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Avnjöt en fantastisk middag i solen. Mysig miljö, fantastiskt läge och härligt miljö vid vattnet med utsikt ut över Öresund. Trevlig och serviceminded personal . Jag åt en räkmacka med mycket räkor som smakade fantastikt min man tog en bookmakertoasts där köttet smälte i munnen. Hit går vi snart igen!

Datum för besöket: september 2017
2  Tack 19anetteb