“Tidig middag”
Omdöme om Salt & Brygga - STÄNGD

Salt & Brygga
Omdömet skrevs 6 september 2017

Avnjöt en fantastisk god middag i solen med Malmös bästa vy som bakgrund.
Läget är fantastiskt, personalen är alltid lika trevlig och maten välsmakande.
Vi åt oxfile och bookmakertoast som smälte i munnen. Till detta drack vi husets vin som smakade superbt och var till en rimlig kostnad.

1  Tack peterl46858

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Avnjöt en fantastisk middag i solen. Mysig miljö, fantastiskt läge och härligt miljö vid vattnet med utsikt ut över Öresund. Trevlig och serviceminded personal . Jag åt en räkmacka med mycket räkor som smakade fantastikt min man tog en bookmakertoasts där köttet smälte i munnen. Hit går vi snart igen!

Datum för besöket: september 2017
2  Tack 19anetteb
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Den helgen blev det tre dagar i rad, lika gott men
nu längtar nu till få nya upplevelser i höstmatsedeln : )
Passade på att ta luncher när det var sol.

Snyggt upplagt, så gott, men be om extra varm tallrik
om du äter ute denna "icke sommar" Eller ta musselsoppa
doft och smak underbar och sen det märkliga men onyttigt goda frites med majo. Va jag på bagargatan i Brussels?
det kändes så.

Det är härligt när smakerna sitter som en smäck,
fick olika gäster på besök de olika lunchdagarna
dom var rörande överens med mig om att maten
var kanon och personalen så trevlig, något positivt
när vädret var som det var.

Det var så fräckt att se VM tävlingsbåtarna i FAREAST 28R
komma in i hamnen just framför restaurangen. I det snäva hamninloppet gick många för segel och la till perfekt då
med revade segel, någon "fuskade" och gick in för motor
men la till lika snyggt.
Jag hoppas att MSS och LSS arrangerar fler seglingar från västra hamnen- som har kilometer med fin läkar plats.

Datum för besöket: september 2017
2  Tack gilla-mat
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Utsikten är det bästa med det här stället. Maten är ok. En fantastiskt trevlig kypare och en sur servitör som slamrade i stolarna och ryckte åt sig tallrikarna efter vi ätit. Prisvärt? nä men utsikten är å andra sidan ovärderlig.

Tack Elisabritt
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen som ligger med fin utsikt över sundet. Beställde in toast Skagen till förrätt och torskryggen till huvudrätt.
Skagen var alldeles utmärkt. Däremot var torskryggen något överstekt vilket gav en något segt tuggmotstånd. Efter att huvudrätten kommit in försvann personalen totalt. Sågs inte till på en halvtimme vilket gjorde att jag inte beställde någon efterrätt. Torskryggen + avsaknad av personalen sänker totala helhetsintrycket och når upp till medel.

2  Tack Uffeohamn

Resenärer som tittade på Salt & Brygga tittade också på