“Bästa utsikten i stan”
Omdöme om Salt & Brygga - STÄNGD

Salt & Brygga
Omdömet skrevs 15 augusti 2017

Utsikten är det bästa med det här stället. Maten är ok. En fantastiskt trevlig kypare och en sur servitör som slamrade i stolarna och ryckte åt sig tallrikarna efter vi ätit. Prisvärt? nä men utsikten är å andra sidan ovärderlig.

Tack Elisabritt

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen som ligger med fin utsikt över sundet. Beställde in toast Skagen till förrätt och torskryggen till huvudrätt.
Skagen var alldeles utmärkt. Däremot var torskryggen något överstekt vilket gav en något segt tuggmotstånd. Efter att huvudrätten kommit in försvann personalen totalt. Sågs inte till på en halvtimme vilket gjorde att jag inte beställde någon efterrätt. Torskryggen + avsaknad av personalen sänker totala helhetsintrycket och når upp till medel.

2  Tack Uffeohamn
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Vi bor i området o äter eller tar ett glas vin 2-3 ggr i månaden och det är väldigt trevligt och se hur personlig och trevlig service alla får . För oss som kommer in ett par ggr i månaden är det glad hälsning med namn och trevliga diskussioner o när det kommer in stora sällskap ser man att det både är effektivt o trevlig och otvungen service ;maten är sådan mat man känner igen ,men som Salt&brygga bara gör mkt bättre än vi själva . Kan bara varmt rekomdera

Tack JohanG1637
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Åt oxfilén absolut underbart god, så ska oxfilé smaka, mums. Allt kändes genomtänkt och gjort med omsorg.
Kyparna var fantastiska.

Tack Tarzan000
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Var på besök med goda vänner och vi tyckte om både maten och servicen. Rekommendera starkt ett besök här på fina Salt & Brygga på Västra Hamnen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Eduardo S