“Perfekt för både boende o turister”
Omdöme om Salt & Brygga - STÄNGD

Salt & Brygga
Omdömet skrevs 12 augusti 2017

Vi bor i området o äter eller tar ett glas vin 2-3 ggr i månaden och det är väldigt trevligt och se hur personlig och trevlig service alla får . För oss som kommer in ett par ggr i månaden är det glad hälsning med namn och trevliga diskussioner o när det kommer in stora sällskap ser man att det både är effektivt o trevlig och otvungen service ;maten är sådan mat man känner igen ,men som Salt&brygga bara gör mkt bättre än vi själva . Kan bara varmt rekomdera

Tack JohanG1637

Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Åt oxfilén absolut underbart god, så ska oxfilé smaka, mums. Allt kändes genomtänkt och gjort med omsorg.
Kyparna var fantastiska.

Tack Tarzan000
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Var på besök med goda vänner och vi tyckte om både maten och servicen. Rekommendera starkt ett besök här på fina Salt & Brygga på Västra Hamnen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Eduardo S
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Vi har varit mycket nöjda här flera gånger efter kvällsmiddagar. En lunch med lax och stuvad potatis gjorde oss lätt besvikna. Rätten serverades läckert på salladsblad och smaksättningen med skånsk senap var fin. Men den stuvade potatisen var väl geggig och knappt ljummet uppvärmd. Det kunde man möjligen accepterat, om inte priset för lunchrätten varit hela 195 kronor.

Tack Bengt L
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Mycket god mat i trevlig miljö och trevlig personal. Vi åt fisk som var perfekt tillagad. På det hela taget höll maten en standard väl över restaurangens prisläge. Lite svårt att få en riktig drink blandad innan maten men det var för maten vi gick hit så det drar inte ner betyget.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Anders O