“Supernöjd ”
Omdöme om Salt & Brygga

Salt & Brygga
Boka med
Salt & Brygga har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 60 av 882 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs mars 31 2017 från mobil enhet

En restaurang som vi återvänder hela tiden tillSuper trevlig personal o fantastisk service. Maten är outstandig vi kommer tillbaka snart igen

1  Tack Sussiemma

Omdömet skrevs mars 30 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang precis vid havet i Malmö. Maten var utmärkt, tyvärr var servicen inte så bra, därför åkte betyget ner. Bättre service och trevligare personal hade lyft stället.

2  Tack Per D
Omdömet skrevs februari 15 2017

Trevlig o festlig välkomstdrink, bubbel och jordgubbar aldrig fel
God torskrygg med härlig sås och så efterrätten mummmmmms

Tack Arilisac
Omdömet skrevs januari 29 2017

Vi var ett stort gäng vänner som spenderade lördagskvällen här och blev serverade en fantastiskt god meny bestående av löjrom, friterad pilgrimsmussla, ugnsbakad hälleflundra och chokladkaka. Kanske en utmaning att servera ett så stort gäng, men alla rätterna serverades charmant med timing och ackuratess! Röster och omdömen vid borden var odelat positiva och kvällen var verkligen lyckad!
Utöver det är ju miljön vid havet och stämningen i själva restaurangen fantastisk!
Rekommenderas varmt!

Tack Morten_DN
Omdömet skrevs januari 29 2017

Fin atmosfär nere i Västra Hamnen med underbar utsikt över bron till Danmark. Världens godaste musslor, hit går jag gärna igen :)

Tack Patrik O

Resenärer som tittade på Salt & Brygga tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Salt & Brygga? Berätta vad du tyckte!