“Underbar kombination av mat, miljö och atmosfär!”
Omdöme om Salt & Brygga

Salt & Brygga
Rankad som nr 53 av 860 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs januari 29 2017

Vi var ett stort gäng vänner som spenderade lördagskvällen här och blev serverade en fantastiskt god meny bestående av löjrom, friterad pilgrimsmussla, ugnsbakad hälleflundra och chokladkaka. Kanske en utmaning att servera ett så stort gäng, men alla rätterna serverades charmant med timing och ackuratess! Röster och omdömen vid borden var odelat positiva och kvällen var verkligen lyckad!
Utöver det är ju miljön vid havet och stämningen i själva restaurangen fantastisk!
Rekommenderas varmt!

Tack Morten_DN

Omdömet skrevs januari 29 2017

Fin atmosfär nere i Västra Hamnen med underbar utsikt över bron till Danmark. Världens godaste musslor, hit går jag gärna igen :)

Tack Patrik O
Omdömet skrevs januari 27 2017

En restaurang som ligger vid hamninloppet i västra hamnen, utsikten är bedårande. Vänlig personal, vällagad och mycket bra och god mat. Kan rekommenderas.

Tack jessicadanielsson
Omdömet skrevs januari 8 2017

Längst ut i Vä Hamnen med bron till Köpenhamn som fond ligger denna restaurang. Serverar god mat med rikliga portioner. Både kött, fisk och vegitariskt. Vällagat och med tanke på läge, rimliga priser. Bra lunchmeny. Vänligt bemötande och ett kök som inte vill låta Dig vänta på maten. Hit återvänder man görna.

Tack LARSITH
Omdömet skrevs december 9 2016 från mobil enhet

Har varit där ett par gånger och varje gång mötts av en kvinna som behandlar gästerna som om de var något nödvändigt ont. Inte tillmötesgående alls om man har något önskemål vad gäller maten. Maten annars ok.

2  Tack Johan R

Resenärer som tittade på Salt & Brygga tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Salt & Brygga? Berätta vad du tyckte!