“God mat och frisk luft i Malmö”
Omdöme om Salt & Brygga

Salt & Brygga
Rankad som nr 57 av 859 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs januari 8 2017

Längst ut i Vä Hamnen med bron till Köpenhamn som fond ligger denna restaurang. Serverar god mat med rikliga portioner. Både kött, fisk och vegitariskt. Vällagat och med tanke på läge, rimliga priser. Bra lunchmeny. Vänligt bemötande och ett kök som inte vill låta Dig vänta på maten. Hit återvänder man görna.

Tack LARSITH

Omdömet skrevs december 9 2016 från mobil enhet

Har varit där ett par gånger och varje gång mötts av en kvinna som behandlar gästerna som om de var något nödvändigt ont. Inte tillmötesgående alls om man har något önskemål vad gäller maten. Maten annars ok.

2  Tack Johan R
Omdömet skrevs november 30 2016

Vi jobbar nära Salt & brygga och går ofta hit och äter på lunchen, har tänkt att skriva här länge för det är så bra och god mat. vällagat och riktig husman som faktiskt inte alla kan leverera så bra som ni, ett plus för att personalen alltid är trevliga och verkar glada när vi kommer :)

Tack carinaj306
Omdömet skrevs november 27 2016

Bad om ett fönsterbord vid bokningen men det kunde inte utlovas med svaret "jag har inte tid att gå igenom allas önskemål", vilket var lite förvånande eftersom beläggningen var mindre äen 1/3 av restaurangens kapacitet när vi kom dit. Smal och ganska tråkig meny. Ointresserad serveringspersonal.

3  Tack DP58
Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Jag och min fru valde bägge två hälleflundran.
Servitrisen var trevlig och hade koll på menyn.
Dock var killen i köket inte på samma nivå.
Rätten som bestod av ångad hälleflundra (som var ok tillagad), riven pepparrot, dillslungad potatis, rödbetor och skirat smör.
Tyvärr var allt väldigt smaklöst...vilket resulterade i att det smakade som kokt fisk med potatis.
Efterrätten som var nån choklad-kombo ger jag en trea i betyg.

Miljö - 4
Service - 4
Huvudrätt - 2
Efterrätt - 3
Dricka - 3

3  Tack Magnus P

Resenärer som tittade på Salt & Brygga tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Salt & Brygga? Berätta vad du tyckte!