“Slätsruket och dålig service”
Omdöme om Salt & Brygga

Salt & Brygga
Rankad som nr 54 av 858 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs november 27 2016

Bad om ett fönsterbord vid bokningen men det kunde inte utlovas med svaret "jag har inte tid att gå igenom allas önskemål", vilket var lite förvånande eftersom beläggningen var mindre äen 1/3 av restaurangens kapacitet när vi kom dit. Smal och ganska tråkig meny. Ointresserad serveringspersonal.

3  Tack DP58

Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Jag och min fru valde bägge två hälleflundran.
Servitrisen var trevlig och hade koll på menyn.
Dock var killen i köket inte på samma nivå.
Rätten som bestod av ångad hälleflundra (som var ok tillagad), riven pepparrot, dillslungad potatis, rödbetor och skirat smör.
Tyvärr var allt väldigt smaklöst...vilket resulterade i att det smakade som kokt fisk med potatis.
Efterrätten som var nån choklad-kombo ger jag en trea i betyg.

Miljö - 4
Service - 4
Huvudrätt - 2
Efterrätt - 3
Dricka - 3

3  Tack Magnus P
Omdömet skrevs november 2 2016

Fin lokal beläget i det vackra Västra hamnen. Toppklassig mat. God service. En dagens går på mellan 100-170kr beroende på om du väljer kött eller fisk.

1  Tack eraad2001
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs oktober 14 2016 från mobil enhet

Perfekt räkmacka på bättre (grövre) bröd än en tekaka. Mycket räkor. Tyvärr var det arbetslunch och saknade därmed vinet till. Garanterat mättande!

1  Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs oktober 2 2016

Mycket trevligt att Salt & Brygga serverar Lördagslunch, riktigt bra mat, glad och pigg personal. Detta blir vårt favoritställe, miljön är skön med perfekt lugn musik och levande ljus. Mycket trevligt att vara här.

Tack johanfredriksson

Resenärer som tittade på Salt & Brygga tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Salt & Brygga? Berätta vad du tyckte!