“Vilka köttbullar! ”

Bullen - Två Krögare
Rankad som nr 14 av 996 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare

Gemytligt, fantastisk mat, missa inte deras kalvfärsköttbullar, så löjligt gott. Snabb service och trevlig personal

Datum för besöket: januari 2023
Tack Thomas K

Vi gjorde misstaget att flytta stolar.. tydligen inte ok. Vi bar om ursäkt men det var "redan förstent" för servitrisen. Usch så tråkig attityd på ett så trevligt ställe. Kan bara säga att vissa borde verkligen skaffa ett nytt jobb! Fy o skam för den attityd vi mötte! Nej tack vi behöver inte sånt skit när vi går ut o vill ha trevligt. Vi gick till trevligare ställe! Hoppas på riktigt det var en engångs ner i diket körning!

Datum för besöket: januari 2023
Tack shatanja
Omdömet skrevs 26 december 2022 från mobil enhet

Toppen mat, bra service och mysig miljö. På tok för stora portioner och en aning för höga priser, i övrigt helt perfekt vistelse.

Datum för besöket: december 2022
1  Tack georgebQ2590QQ
Omdömet skrevs 4 november 2022 från mobil enhet

Var har med min fru och två söner. Vi åt klädkod med löksås. Fisksoppa och köttbullar. Fantastiskt gott. Ett klassiskt ställe i Malmö som alltid levererar

Datum för besöket: november 2022
Tack Curious29402479839
Omdömet skrevs 22 augusti 2022

Personalen var ohjälpsam med min 90-åriga faste som hade svårt att gå. De placerade oss på ett bord längst in i lokalen och det är inte svårt att tro att de hade rasistisk inställning för på bordet bredvid satt en asiatisk familj och vi hade en svart med oss. Maten, som alla sade var bra, var verkligen inte särskilt intressant eller vällagad.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack einary2022

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.