“Lunch för två”

Rankad som nr 14 av 996 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare
Omdömet skrevs 26 december 2022 från mobil enhet

Toppen mat, bra service och mysig miljö. På tok för stora portioner och en aning för höga priser, i övrigt helt perfekt vistelse.

Datum för besöket: december 2022
1  Tack georgebQ2590QQ

Omdömet skrevs 4 november 2022 från mobil enhet

Var har med min fru och två söner. Vi åt klädkod med löksås. Fisksoppa och köttbullar. Fantastiskt gott. Ett klassiskt ställe i Malmö som alltid levererar

Datum för besöket: november 2022
Tack Curious29402479839
Omdömet skrevs 22 augusti 2022

Personalen var ohjälpsam med min 90-åriga faste som hade svårt att gå. De placerade oss på ett bord längst in i lokalen och det är inte svårt att tro att de hade rasistisk inställning för på bordet bredvid satt en asiatisk familj och vi hade en svart med oss. Maten, som alla sade var bra, var verkligen inte särskilt intressant eller vällagad.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack einary2022
Omdömet skrevs 6 augusti 2022 från mobil enhet

Underbar restaurang/pub, klassisk meny, rekommenderar varmt fläsk med löksås, en husman man aldrig kan äta för ofta av, går hem alla dagar i veckan. Tre personal, bra läge,.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Stefan W
Omdömet skrevs 1 augusti 2022

Åt fisksoppa. Mycket god sådan men ack så dyr. Satt ute trevlig miljö mitt i smeten jämt flöde av folk som går o kör förbi

Datum för besöket: juni 2022
Tack Bibbi725

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.