“Suverän lunch”

Bullen - Två Krögare
Rankad som nr 14 av 987 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare

Har aldrig ätit panerat stekt fläsk förut men detta var enastående gott! Såsen sagolikt god! Vi är så glada för att den gamla underbart fina inredningen får vara orörd.
Servicen på absolut högsta nivå!

Datum för besöket: juli 2022
Tack 704hansg
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 195)

Omdömet skrevs 29 juni 2022 från mobil enhet

Absolut fint Restaurang, gamalt stil, lite dystert, med en jätte trevlig atmosfär. Maten var gott, men de frågade inte hur stekt jag sköttet vill ha då blev det lite för mycket genomstekt, för detta gör jag ett avdrag av en poäng. Bra utval av öl även av regionen.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Lussekite
Omdömet skrevs 24 april 2022 från mobil enhet

Jösses. Vad är det här för ställe? Var här de hittat kocken?
Andra gången vi är i Malmö och bara måste hit, sist gång var ju så fantastisk. Och inte blev vi besvikna nu heller. Vi åt lamm och hjortburgare. Båda rätterna fick oss att nästan ramla baklänges, alltså hur perfekt kan en rätt (eller två) vara tillagad? Efterrätt, creme brulee som serverades med hallonsorbet, eller en portion romrussinglass...ja halleluja. Det fanns faktiskt inget som inte var topp. Att de dessutom har priser som gör att det går att äta trerätters med en flaska vin till utan att bli helt barskrapad gör att jag kommer aldrig mer åka till Malmö utan ett besök på Bullen!

Datum för besöket: april 2022
Tack Arakina2
Omdömet skrevs 11 april 2022

Har sällan mött en så otrevlig (kvinnlig) personal på en restaurang. Lokalen trevlig men trångt
Maten ok.

Datum för besöket: april 2022
Tack KkkEeeHhh
Omdömet skrevs 19 mars 2022 från mobil enhet

Bra meny och trevlig inredning med den rätta känslan maten var bra och mest gamla klassiker , personalen borde dock bytas ut ett ställe som detta behöver glad och positiva medarbetare inte ett gäng som helst hade velat vara någon annanstans

Datum för besöket: mars 2022
2  Tack JHE

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.