“Helt fantastiskt!!”

Rankad som nr 14 av 962 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Oj oj oj! Var länge sedan vi ätit så gott på restaurang!!
Fantastiskt trevlig personal!
Underbart god mat+ efterätt.
Och vin!
Rekommenderas starkt!!!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack 209ulrikas
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 139)

En liten pärla mitt i Malmö. Importerar öl från Tjeckien, kul med lite annat utöver det vanliga.
Serverar genuin husmanskost. Tyvärr fattade vi det lite för sent, så vi åt aldrig här. Hörde ändå av gästerna runt omkring att maten var både god och rikliga portioner.
Ägaren var mycket trevlig och hade tid för alla.

Datum för besöket: juni 2021
Tack anderssonasa1

Genuint trevligt; god mat (suveräna köttbullar respektive lamm och pecannötpaj); god klosteröl som man får testa innan köp; positiva, kunniga, serviceinriktade, lyhörda och snabba servitriser och servitör. En restaurang att återvända till när vi är i Malmö. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juni 2021
Tack 20kjerstin12
Omdömet skrevs 20 april 2021

Underbara köttbullar (ni måste testa), rejäla portioner, avslappnad stämning och mysig och genuin personal. Rekommenderar verkligen!

Datum för besöket: april 2021
Tack 763emeliej
Omdömet skrevs 24 mars 2021 från mobil enhet

Kålpudding med skysås och kokt potatis? Ja, det låter inte så exotiskt. Men, vad gott det var. Vid dagens lunch var vi två matglada herrar, som avger det finaste betyg. Bullen lever alltid upp till våra höga förväntningar. Det är värt stort beröm.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 486kentn

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!