“Fredagslunch av bästa märke”

Bullen - Två Krögare
Rankad som nr 15 av 959 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare

Fredagslunch av bästa märke? Igår åt jag och en god vän en helt superb helstekt kotlettrad med bearnaisesås. Finns bara ett betyg att avlämna: En femma!

Datum för besöket: december 2020
Tack 486kentn
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 126)

Omdömet skrevs 24 oktober 2020

Enormt dåligt bemötande när vi påtalade att det inte är ok med barhäng där berusade personer trängs i baren och flåsar en i nacken. Vi fick som svar av den äldre kvinnan som arbetade i baren att om vi var så rädda så borde vi stanna hemma.
Ett tips är, sparka damen i fråga innan en gammal instutition går i graven.

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack 719matsp
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Har blivit rekommenderad att besöka denna restaurang en längre tid men inte haft vägarna förbi Malmö tills denna helgen. Hade byggt upp en hög förväntan på maten och kan säga att det både levde upp till- och överträffade förväntan!

Jag och min flickvän delade på deras fisk- & skaldjurssoppa till ”förrätt” även om den står under huvudrätter.
Efter det tog vi båda deras kalvköttbullar med brunsås och potatismos med tillbehör. Godare än jag kunde föreställa mig i förväg!

Även väldigt trevlig personal och snabb service- och betjäning!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack luuuq94
Omdömet skrevs 28 september 2020

Kom dit en dag då jag inte mådde på topp psykist pga för mycket stress. Var på väg att vända så fort vi kom innanför dörren då ljudnivån var ohanterbar för mig den dagen. Personalen var underbar och såg till så vi snabb fick bord nere i vinkällaren istället. Vi fick en riktigt härlig kväll med fantastiskt god mat.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Krestin B
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe! Bra och trevlig service samt riktigt vällagad mat. Köttbullar hade jag nog inte tänkt äta en fredagkväll men de var fantastisk goda.

Datum för besöket: september 2020
Tack Andersofpihl

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!