“Fantastisk husmanskost!”

Rankad som nr 15 av 946 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Har blivit rekommenderad att besöka denna restaurang en längre tid men inte haft vägarna förbi Malmö tills denna helgen. Hade byggt upp en hög förväntan på maten och kan säga att det både levde upp till- och överträffade förväntan!

Jag och min flickvän delade på deras fisk- & skaldjurssoppa till ”förrätt” även om den står under huvudrätter.
Efter det tog vi båda deras kalvköttbullar med brunsås och potatismos med tillbehör. Godare än jag kunde föreställa mig i förväg!

Även väldigt trevlig personal och snabb service- och betjäning!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack luuuq94
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 126)

Omdömet skrevs 28 september 2020

Kom dit en dag då jag inte mådde på topp psykist pga för mycket stress. Var på väg att vända så fort vi kom innanför dörren då ljudnivån var ohanterbar för mig den dagen. Personalen var underbar och såg till så vi snabb fick bord nere i vinkällaren istället. Vi fick en riktigt härlig kväll med fantastiskt god mat.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Krestin B
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe! Bra och trevlig service samt riktigt vällagad mat. Köttbullar hade jag nog inte tänkt äta en fredagkväll men de var fantastisk goda.

Datum för besöket: september 2020
Tack Andersofpihl
Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Rekommenderar köttbullarna! Det var jättegott och dessutom ordentliga portioner. Husets vin och utbudet av öl var också bra!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack D3357RTbiancam
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Atmosfären av gammal pubmiljö och underbar mat till bra priser. Åt Entrecote som var perfekt tillagad som serverades trevligt och snabbt. Det blir besök vid nästa Malmö besök. Tips boka bord.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Geka0305

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!