“Oerhört tillmötesgående”

Bullen - Två Krögare
Rankad som nr 15 av 948 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare

Kom dit en dag då jag inte mådde på topp psykist pga för mycket stress. Var på väg att vända så fort vi kom innanför dörren då ljudnivån var ohanterbar för mig den dagen. Personalen var underbar och såg till så vi snabb fick bord nere i vinkällaren istället. Vi fick en riktigt härlig kväll med fantastiskt god mat.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Krestin B
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 124)

Mysigt ställe! Bra och trevlig service samt riktigt vällagad mat. Köttbullar hade jag nog inte tänkt äta en fredagkväll men de var fantastisk goda.

Datum för besöket: september 2020
Tack Andersofpihl
Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Rekommenderar köttbullarna! Det var jättegott och dessutom ordentliga portioner. Husets vin och utbudet av öl var också bra!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack D3357RTbiancam
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Atmosfären av gammal pubmiljö och underbar mat till bra priser. Åt Entrecote som var perfekt tillagad som serverades trevligt och snabbt. Det blir besök vid nästa Malmö besök. Tips boka bord.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Geka0305
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick bord inomhus direkt precis som vi önskade eftersom vi inte ville sitta på den trånga och fulla uteserveringen. Beställde vegetarisk lasagne och fisksoppa med lax och räkor. Maten var fantastisk god!! Lasagnen var en av de godaste vi ätit! Soppa krämig och mycket smakrik! Om vi måste klaga på något så hade vi önskat mer bröd, kanske en liten korg med bröd.

Rekommenderas verkligen Vi var där 18/7-20

Datum för besöket: juli 2020
Tack jennycK8743RN

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!