“Mysigt ställe! Bra och trevlig”

Bullen - Två Krögare
Rankad som nr 15 av 948 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare

Mysigt ställe! Bra och trevlig service samt riktigt vällagad mat. Köttbullar hade jag nog inte tänkt äta en fredagkväll men de var fantastisk goda.

Datum för besöket: september 2020
Tack Andersofpihl
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 124)

Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Rekommenderar köttbullarna! Det var jättegott och dessutom ordentliga portioner. Husets vin och utbudet av öl var också bra!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack D3357RTbiancam
Omdömet skrevs 1 augusti 2020

Atmosfären av gammal pubmiljö och underbar mat till bra priser. Åt Entrecote som var perfekt tillagad som serverades trevligt och snabbt. Det blir besök vid nästa Malmö besök. Tips boka bord.

Tack Geka0305
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick bord inomhus direkt precis som vi önskade eftersom vi inte ville sitta på den trånga och fulla uteserveringen. Beställde vegetarisk lasagne och fisksoppa med lax och räkor. Maten var fantastisk god!! Lasagnen var en av de godaste vi ätit! Soppa krämig och mycket smakrik! Om vi måste klaga på något så hade vi önskat mer bröd, kanske en liten korg med bröd.

Rekommenderas verkligen Vi var där 18/7-20

Tack jennycK8743RN
Omdömet skrevs 8 juli 2020

Vid besök 1/7 2020 kunde man inte ens få en meny på frågan vad som kunde erbjudas. Så jag lämnade restaurangen utan att vare sig ätit eller druckit något så maten kan jag inte bedöma. Men baserat på min upplevelse så avråder jag från besök.

4  Tack KjellOlofsson

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!