“Fantastiskt god mat! (även vego)”

Bullen - Två Krögare
Rankad som nr 15 av 958 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare

Vi fick bord inomhus direkt precis som vi önskade eftersom vi inte ville sitta på den trånga och fulla uteserveringen. Beställde vegetarisk lasagne och fisksoppa med lax och räkor. Maten var fantastisk god!! Lasagnen var en av de godaste vi ätit! Soppa krämig och mycket smakrik! Om vi måste klaga på något så hade vi önskat mer bröd, kanske en liten korg med bröd.

Rekommenderas verkligen Vi var där 18/7-20

Datum för besöket: juli 2020
Tack jennycK8743RN
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 115)

Omdömet skrevs 8 juli 2020

Vid besök 1/7 2020 kunde man inte ens få en meny på frågan vad som kunde erbjudas. Så jag lämnade restaurangen utan att vare sig ätit eller druckit något så maten kan jag inte bedöma. Men baserat på min upplevelse så avråder jag från besök.

Datum för besöket: juli 2020
3  Tack KjellOlofsson
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Dagens rätt ”Skånsk kalops med rödbetor” var lyrisk. Dessutom en kall öl i sommarhettan. Högsta betyg även till betjäningen. Bullen är min stora favoritrestaurang. Jag är inte ensam om denna bedömning. Jag är i gott sällskap.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 486kentn
Omdömet skrevs 15 juni 2020 från mobil enhet

Vi var fyra personer. Vi beställde dagens, Black and White med pommes frittes a’ 175 kr. Smakade bra. Snabb servering. Trevliga lokaler.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Semester
Omdömet skrevs 1 april 2020 från mobil enhet

Som alltid—- riktigt gott och trevligt! Här är stämningen alltid på topp med massor av stammisar och en underbar personal!!!

Datum för besöket: mars 2020
Tack evaevseva

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!