“Dagens rätt ”Skånsk kalops”

Bullen - Två Krögare
Rankad som nr 15 av 945 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Dagens rätt ”Skånsk kalops med rödbetor” var lyrisk. Dessutom en kall öl i sommarhettan. Högsta betyg även till betjäningen. Bullen är min stora favoritrestaurang. Jag är inte ensam om denna bedömning. Jag är i gott sällskap.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 486kentn
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 109)

Vi var fyra personer. Vi beställde dagens, Black and White med pommes frittes a’ 175 kr. Smakade bra. Snabb servering. Trevliga lokaler.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Semester
Omdömet skrevs 1 april 2020 från mobil enhet

Som alltid—- riktigt gott och trevligt! Här är stämningen alltid på topp med massor av stammisar och en underbar personal!!!

Datum för besöket: mars 2020
Tack evaevseva
Omdömet skrevs 20 mars 2020 från mobil enhet

Igår hämtade jag mat vid lunchtid på Bullen. Vi åt fleskesteg med sky, äpplemos och rödkål. Himmelskt gott.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 486kentn
Omdömet skrevs 27 februari 2020

Var här för en lunch, väldigt trevlig lunchmat. Dagens denna dag var kalvfärsbiff med sås och potatis. Inget extravagant, men bra mat, kanske några nypor salt och peppar hade inte skadat, vilket man själv lätt löser dock. Älskar verkligen interiören, mycket få ställen som har det så charmigt längre.
En aningen förvirrad tjej som servitör, men överlag väldigt belåten. Kommer gärna hit igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Hoodlum1973

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!