Tripadvisor

Rankad som nr 15 av 934 Restauranger i Malmö
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Beskrivning: Vi har även Hjärtstartare
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Igår hämtade jag mat vid lunchtid på Bullen. Vi åt fleskesteg med sky, äpplemos och rödkål. Himmelskt gott.

Datum för besöket: mars 2020
Tack 486kentn
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 105)

Var här för en lunch, väldigt trevlig lunchmat. Dagens denna dag var kalvfärsbiff med sås och potatis. Inget extravagant, men bra mat, kanske några nypor salt och peppar hade inte skadat, vilket man själv lätt löser dock. Älskar verkligen interiören, mycket få ställen som har det så charmigt längre.
En aningen förvirrad tjej som servitör, men överlag väldigt belåten. Kommer gärna hit igen.

Tack Hoodlum1973
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Två jrlgare, eller Bullen som den kallas, är en genuin "bistropub", som. funnits i flera år och man kan klart förstå varför! Härlig inredning, underbar personal, bra ölsortiment och god mat. Var där denna gång för lunch, alltid nästan fullsatt, med en god vän. Åt lunchalternativet, pasta med räkor vitvinssås, som måste ätas med sked så man får upp allt det goda! Även lunchen, femöring. var riktig god hsmanskost.
Väl värt ett besök både lunch och kväll.

Tack Girasolvisit
Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Bra husmanskost. Trevlig personal och vettiga priser. Ligger centralt. Gammal pubinredning. Rätt trångt inomhus. Uteservering på sommaren.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Solbadarna
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig och glad personal, snabb service och en spännande meny. Maten kommer in mycket snabbt, och det finns inget att anmärka på. Kan rekommendera ett besök på Bullen.

Tack sjovallagatan

Resenärer som tittade på Bullen - Två Krögare tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Bullen - Två Krögare? Berätta vad du tyckte!