“Bäst på vin”

Rankad som nr 29 av 990 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 16 oktober 2021 från mobil enhet

Otroliga kunskaper i vin och gav bra rekommendationer. Mysig lokal och trevliga. Lätt ett besök igen när åter i Malmö!!!

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Felice H

Omdömet skrevs 29 september 2021 från mobil enhet

Trevlig atmosfär, åt en fantastisk risotto och charkbricka kompanjerad av ett gott vitt vin. Kul med ett ställe med fokus på viner som dessutom serverar bra mat.

Datum för besöket: september 2021
Tack Mats A
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

En fantastisk vinbar! Allt fanns på glas så det gick att prova olika viner. Mycket kunnig och trevlig personal, har bara positiva saker att säga och det här stället.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack alliie96
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Vi slog oss ner på väg hem till hotellet efter middagen för ett glas vin och blev varmt bemötta av superduktiga servitörer. Mycket fin sortiment av vin och med tilltugg så satt vi där i ett par timmar. Mysigt och trevlig atmosfär. Kan tänka mig komma tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Dahlia80
Omdömet skrevs 31 juli 2021

En kväll med rätt många gäster. Vid baren får vi ett nonchalant bemötande av kvällens sommelier. Måhända att vi inte har klätt upp oss kvällen till ära, men oavsett.

Sätter oss ute vi det bord som vetter mot gatan. Då det har regnat är bordet blött.

En stund därefter kommer en personal som torkar av bordet bredvid, men ignorerar oss och vårt bord.

Aldrig kommer vi vinälskare att sätta vår fot på denna vinbar igen! Så kass service som börjar med en sommelier som i princip sätter oss på plats när vi framför våra önskemål gällande vin.

Datum för besöket: juli 2021
Tack ingimarj2021

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.