“Jättegoda viner”

Rankad som nr 22 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Vi slog oss ner på väg hem till hotellet efter middagen för ett glas vin och blev varmt bemötta av superduktiga servitörer. Mycket fin sortiment av vin och med tilltugg så satt vi där i ett par timmar. Mysigt och trevlig atmosfär. Kan tänka mig komma tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Dahlia80

Omdömet skrevs 31 juli 2021

En kväll med rätt många gäster. Vid baren får vi ett nonchalant bemötande av kvällens sommelier. Måhända att vi inte har klätt upp oss kvällen till ära, men oavsett.

Sätter oss ute vi det bord som vetter mot gatan. Då det har regnat är bordet blött.

En stund därefter kommer en personal som torkar av bordet bredvid, men ignorerar oss och vårt bord.

Aldrig kommer vi vinälskare att sätta vår fot på denna vinbar igen! Så kass service som börjar med en sommelier som i princip sätter oss på plats när vi framför våra önskemål gällande vin.

Datum för besöket: juli 2021
Tack ingimarj2021
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Wow, vilken kunskap personalen besitter och väldigt trevliga! Vi överlät valet av vin helt till dem och efter lite snack om vad vi gillar kom det två fantastiska viner. När det var dags för nya glas fick vi förslaget att ta två halva glas var, för att få möjlighet att prova fler sorter. Kul idé som vi verkligen uppskattade!
Rekommenderar varmt denna lilla pärla, vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 390camilla_
Omdömet skrevs 16 juli 2021 från mobil enhet

En utsökt pärla kunnig personal som på ett trevligt sätt delar med sig av sin djupa kunskap kan rekommendera 4 stopp Piemonte

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Adventure196859
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Den bästa vinnaren i Malmö med viner fr alla möjliga delar av världen. Personalen är grymt kunniga och duktiga att välja vin efter det du vill ha. Kan varmt rekommendera detta stället.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Anmo66

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!