“Vinprovning i världsklass”

Rankad som nr 19 av 962 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

En utsökt pärla kunnig personal som på ett trevligt sätt delar med sig av sin djupa kunskap kan rekommendera 4 stopp Piemonte

1  Tack Adventure196859

Den bästa vinnaren i Malmö med viner fr alla möjliga delar av världen. Personalen är grymt kunniga och duktiga att välja vin efter det du vill ha. Kan varmt rekommendera detta stället.

1  Tack Anmo66

Besökte L’Enoteca för första gången och vi är så nöjda. Fick ett så fint välkomnande av personal så det kändes som att vi var ”stammisar” och hade varit här flera gånger tidigare. Vi har ätit och druckit så gott och blev vägledda av den kunniga personalen genom vinets djungel. En så lyckad kväll och vi gick härifrån med ett leende på läpparna och kommer absolut tillbaka när vi besöker Malmö igen!

Tack anettel347
Omdömet skrevs 4 juni 2021 från mobil enhet

Trevlig gård. Mysig atmosfär och trevlig personal. Då den ena maträtten vi beställde upptäcktes vara slut kompenserade restaurangen med ett glas vin .
Maten vi fick in, Burattan och den fyllda pastan var väldigt goda.

Tack jonasb929
Omdömet skrevs 22 februari 2021

Maten och drycken är god men personalen är allt annat än trevlig, mot flera i sällskapet och vid olika tillfällen. Det började så fort vi kom in dit.

Datum för besöket: februari 2021
Tack mya276

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!