“Trevligt Malmöhäng”

20:00
Rankad som nr 19 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Trevlig gård. Mysig atmosfär och trevlig personal. Då den ena maträtten vi beställde upptäcktes vara slut kompenserade restaurangen med ett glas vin .
Maten vi fick in, Burattan och den fyllda pastan var väldigt goda.

Datum för besöket: juni 2021
Tack jonasb929

Omdömet skrevs 22 februari 2021

Maten och drycken är god men personalen är allt annat än trevlig, mot flera i sällskapet och vid olika tillfällen. Det började så fort vi kom in dit.

Datum för besöket: februari 2021
Tack mya276
Omdömet skrevs 20 oktober 2020 från mobil enhet

Fantastisk upplevelse! Vinprovning med tilltugg och otroliga berättelser om vin, vinregioner, vinproducenter mm

Datum för besöket: oktober 2020
Tack georgebQ2590QQ
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

En trevlig vinbar i Malmö med ett stort sortiment, kunnig och serviceinriktad personal. Blev ett stopp med lite ost och chark och något glas till detta

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack connyj447
Omdömet skrevs 5 oktober 2020

Detta ställe är ett självklart vattenhål för oss, har aldrig blivit besvikna.
God charkbricka, goda viner kunnig och trevlig personal.
Hade band som spelade i sommar på utegården, mycket uppskattat.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Adventurer779084

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!