“En trevlig vinbar i Malmö”
Omdöme om L'Enoteca Vinbar

Rankad som nr 17 av 946 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

En trevlig vinbar i Malmö med ett stort sortiment, kunnig och serviceinriktad personal. Blev ett stopp med lite ost och chark och något glas till detta

Datum för besöket: oktober 2020
Tack connyj447

Omdömet skrevs 5 oktober 2020

Detta ställe är ett självklart vattenhål för oss, har aldrig blivit besvikna.
God charkbricka, goda viner kunnig och trevlig personal.
Hade band som spelade i sommar på utegården, mycket uppskattat.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Adventurer779084
Omdömet skrevs 15 september 2020 från mobil enhet

Helt underbart!
Verkligen utlandskänsla på deras uteservering de har på sommaren. Mycket trevligt häng och bra utbud. Rekommenderas för alla som besöker eller bor i Malmö, ett måste.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Malmogurl
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Vi sprang oväntat på denna pärla i Malmö när vi var på väg hem till hotellet. Annorlunda och mysig innergård med mycket goda viner och trevlig personal. Inte varit på något liknande i Sverige, ett måste om du är i stan!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Ouch vilket bra ställe, tillbringade två besök här under Skåneresan. Kunnig trevlig personal, mysigt! Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Mercury_1966

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!