“Malmös skönaste häng!”

20:00
Rankad som nr 19 av 948 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Detta ställe är ett självklart vattenhål för oss, har aldrig blivit besvikna.
God charkbricka, goda viner kunnig och trevlig personal.
Hade band som spelade i sommar på utegården, mycket uppskattat.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Adventurer779084

Omdömet skrevs 15 september 2020 från mobil enhet

Helt underbart!
Verkligen utlandskänsla på deras uteservering de har på sommaren. Mycket trevligt häng och bra utbud. Rekommenderas för alla som besöker eller bor i Malmö, ett måste.

Tack Malmogurl
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

Vi sprang oväntat på denna pärla i Malmö när vi var på väg hem till hotellet. Annorlunda och mysig innergård med mycket goda viner och trevlig personal. Inte varit på något liknande i Sverige, ett måste om du är i stan!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Ouch vilket bra ställe, tillbringade två besök här under Skåneresan. Kunnig trevlig personal, mysigt! Rekommenderas!

Tack Mercury_1966
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt vinställe med kunnig personal.
Beställde en ost- och charkbricka som kostade 195 kronor, vilket var ett överpris av stora mått. Två ostbitar, några kex, några skivor av fänkålssalami, coppa och lufttorkad skinka samt en lite skål med marinerade grönsaker. Nope, inte värt priset!
Så äter gör jag inte här, men njuter av vin gör jag gärna!

1  Tack LysandeSickan

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!