“Fantastiskt mysigt och bra!”
Omdöme om L'Enoteca Vinbar

L'Enoteca Vinbar
Boka bord
sön 27/9
20:00
Rankad som nr 19 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Vi sprang oväntat på denna pärla i Malmö när vi var på väg hem till hotellet. Annorlunda och mysig innergård med mycket goda viner och trevlig personal. Inte varit på något liknande i Sverige, ett måste om du är i stan!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LittleALJO

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Ouch vilket bra ställe, tillbringade två besök här under Skåneresan. Kunnig trevlig personal, mysigt! Rekommenderas!

Tack Mercury_1966
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt vinställe med kunnig personal.
Beställde en ost- och charkbricka som kostade 195 kronor, vilket var ett överpris av stora mått. Två ostbitar, några kex, några skivor av fänkålssalami, coppa och lufttorkad skinka samt en lite skål med marinerade grönsaker. Nope, inte värt priset!
Så äter gör jag inte här, men njuter av vin gör jag gärna!

1  Tack LysandeSickan
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi satt på deras super mysiga uteservering. Det kändes nästan som att man befann sig i Italien. Trevlig personal och härligt häng i blandade åldrar. Ett måste om man är i Malmö och uppskattar goda viner.

Tack Casparson
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Riktigt bra vinbar betyg 5
Proffsig personal som har koll på vinerna
Rekommenderar deras Bistecotto

Tack robertob110

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!