“Ouch vilket bra ställe, tillbringade”
Omdöme om L'Enoteca Vinbar

L'Enoteca Vinbar
Boka bord
fre 14/8
20:00
Rankad som nr 20 av 958 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Ouch vilket bra ställe, tillbringade två besök här under Skåneresan. Kunnig trevlig personal, mysigt! Rekommenderas!

Tack Mercury_1966

Trevligt vinställe med kunnig personal.
Beställde en ost- och charkbricka som kostade 195 kronor, vilket var ett överpris av stora mått. Två ostbitar, några kex, några skivor av fänkålssalami, coppa och lufttorkad skinka samt en lite skål med marinerade grönsaker. Nope, inte värt priset!
Så äter gör jag inte här, men njuter av vin gör jag gärna!

1  Tack LysandeSickan

Vi satt på deras super mysiga uteservering. Det kändes nästan som att man befann sig i Italien. Trevlig personal och härligt häng i blandade åldrar. Ett måste om man är i Malmö och uppskattar goda viner.

Tack Casparson

Riktigt bra vinbar betyg 5
Proffsig personal som har koll på vinerna
Rekommenderar deras Bistecotto

Tack robertob110

Trevlig miljö, bra urval av viner, god mat. Bästa enotecat i Sverige? De erbjuder halvglas om man vill det.

Tack Rubinaqur

Resenärer som tittade på L'Enoteca Vinbar tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt L'Enoteca Vinbar? Berätta vad du tyckte!