“Bästa Servicen i Staden”
Omdöme om Los Arcos

Los Arcos
Boka bord
sön 9/8
20:00
Rankad som nr 443 av 956 Restauranger i Malmö
Kök: Mexikanskt
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Vi kom sent, alldeles för sent alla kök i stan hade stängt ! Men den fantastiska köksmästaren på denna i grunden Mexikanska Restaurang, visade sig ha ett stort hjärta, dessutom var han inte Mexikan, utan från Persien, närmare bestämt från Iran/Teheran ( Detta så Vackra Land ) Farhad, hette han ! Det visade sig sedermera att han inte bara var Chef för köket utan även bar och servering samt med sin kära familj ägde hela stället... Nog om detta ! Han öppnade upp med ett par fantastiska välkomst drinkar, underhöll oss med ett par roliga skämt, lovade oss alla, något gott att äta, som en överraskning- varefter han tog sin tillflykt och försvann ut i sitt kök. Tjugo minuter senare kom, den ena rätten in efter den andra tills vårt långbord såg ut som en gigantisk buffé utav det mesta och bästa hans fina recept förmådde. Aldrig har någon av oss fått bättre omhändertagande/ ätet godare mat någonstans !!! Vi vill på detta vis, visa vår uppskattning för det underbara bemötandet samt för din underbart goda mat, dina härliga drinkar och ditt smakfulla vin !!! 1000 Tack ”Farhad” vi samtliga som var hos dig, återkommer mer än gärna igen !!! Med vänlig hälsning, Stellan Viking Speaking ✨✨

Datum för besöket: februari 2020
Tack stellanv2020

Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

1000 Tack För Underbar Mat & För Er Fantastisk Personal och Service !!! Trots att vi kom sent till er, Gjorde er omsorg av Oss, Saliga av Lycka. Vi var ett hungrigt och kräset sällskap på 14 Personer, varav var och en hade svårt att besluta sig för vad dom ville äta. (Detta pga, er enorma Meny) Och att vi alla var hungriga + jätte sugna på något gott. Beställningen på era alla rätter gjordes, Mex, Tex, Biff, Kyckling, Gluten Fri Rätt till vårt sällskaps ända Dam, Sagoligt God Pizza (Den godaste Jag Någonsin satt i mig -och ätigt, Mums, obs, skribentens anm.) Goda Välkomsdrinkar till oss alla, Ett Fint o Riktigt Gott Vin, som var Husets Egna Favorit, Till en Bra Pris, Stort Urval av Öl. Kaffedrinkarna likaledes desserterna var fantastiska och gav Mersmak För ett Snart Återbesök / Så än en Gång TACK för En Excelent Service / Vi ses snart igen Med vänlig hälsning, Stellan Viking.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Iry_S_Viking
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Inte den bästa mexikanska matstället. Tallriken super varm och maten har varit för länge i mikrovågsugnen. Torrt och tråkigt. Vinet inget att klaga på.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Marjatta46
Omdömet skrevs 28 maj 2019

God mat och mycket god margarita!
Trevlig personal och väldigt prisvärd meny.

Rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: maj 2019
Tack WillyLizard
Omdömet skrevs 3 maj 2019 från mobil enhet

Älskar det här stället!
Småstadscharm mitt i storstaden och gör minst sagt inga hål i plånboken. Går frekvent hit för att pröva menyn och den utsökta tequilan.

Datum för besöket: maj 2019
Tack chrisfA620VH

Resenärer som tittade på Los Arcos tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Los Arcos? Berätta vad du tyckte!