“Mysigt och gott”

Eatery Social Taqueria
Rankad som nr 71 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fräscht och gott lite tex mex och mycket grönt och sött. Saknade lite rätter av kål och bönor. Glad och trevlig personal. Bra med olika sittningar.

Tack Matsalvis
Jens L, Hotelldirektör på Eatery Social Taqueria, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Matsalvis,

Tack för din härliga recension! Visst är maten underbart god och smakrik! Dina fina ord om personalen värmer mitt hjärta! Jag hoppas att få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Lokalen är riktigt trevlig och konceptet med mexikanska smårätter tilltalar mig.
Dock inte helt imponerad av de rätter som serverades. Absolut inte dåligt men med tanke på prisbilden så hade jag högre förväntningar. Kanske valde fel mat.
+ att de har lite trevlig craft Beer i sortimentet.

Tack Pellegrinho
Jens L, Hotelldirektör på Eatery Social Taqueria, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej Pellegrinho,

Tack för din recension och feedback! Visst är det fantastiskt trevligt att få in massa smårätter och få prova många olika smaker under en kväll! Vi tycker dessutom som du att det är underbart roligt att kunna lyfta de små lokala ölbryggerierna! Din feedback om maten tar jag med mig till vår restaurant Manager Jessica Larsen, för att kunna se över rutinerna. Varmt välkommen tillbaka till oss, jag vet att vi kan övertyga dig!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Tog en god mojito,kollade av stället och kände av atmosfären- mycket
bra stämning. Trevlig personal.

Tack 976agnetad
Jens L, Hotelldirektör på Eatery Social Taqueria, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Hej 976agnetad,

Tack för din härliga recension! Visst är drinkarna magiskt goda! Varmt välkommen tillbaka till oss och passa då på att stanna kvar och prova våra underbara mexikanska smaker!

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Ganska avskalad och stilren lokal, mycket trevlig personal, och framförallt - riktigt god mat! Vi tog en ”dela på tacos”-variant där allt sattes fram på bordet så fick man fixa själv. Trevligt koncept & bra smaker. Efterrätten dock katastrof, men det verkade de veta om. Liten miss: Beställer man öl ska den vara kall! Särskilt om den beställs i hinkar med is.

Tack Björn K

Hej Björn K,

Tack för din recension och feedback. Visst är det härligt att man kan göra sina egna tacos, ljuvliga smaker! Jag tar med mig dina synpunkter om desserten och ölen till vår Restaurant Manager Jessica, så att hon kan se över rutinerna. Jag hoppas att få välkomna dig snart igen, jag vet att vi kan övertyga dig!

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mexikansk mat. Personalen är riktigt serviceminded och du får snabb och vänlig service. Maten är mexikansk och den finns olika rätter, från tacos till hamburgare. Det finns mexikansk-, amerikansk öl eller ”vanlig” lager att dricka förutom vin.

Tack Mats B
Jens L, Hotelldirektör på Eatery Social Taqueria, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej Mats B,

Tack för din underbara recension! Dina fantastiska ord om personalen gör mig alldeles varm i hjärtat! Jag hoppas att få välkomna dig snart igen!

Resenärer som tittade på Eatery Social Taqueria tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Eatery Social Taqueria? Berätta vad du tyckte!