“En upplevelse du inte vill missa!”
Omdöme om Kockeriet

Kockeriet
Rankad som nr 13 av 987 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Härlig, vacker, god upplevelse!
Mat i världsklass med otrolig service!
Fin miljö.
Kunde dock önskas mer variation på glasen utifrån de olika vinerna i vinpaketet.

Datum för besöket: juli 2022
Tack helenaabrizz

Omdömet skrevs 19 juni 2022 från mobil enhet

Nej det här håller tyvärr inte. Prislappen sätter en del förväntningar men de infrias inte. Överlag en godkänd upplevelse men inte mer. Vi tog 7-rätters meny med vin-paket. Ingen riktig smaksensation i någon av rätterna. De flesta rätterna var snyggt presenterade men väldigt intetsägande i smak och tyvärr saknades någon spännande smakkombination. Miljön var dock trevlig och personalen var bra. Det kommer inte bli fler besök här. Finns ingen som lockar mig tillbaka.

Datum för besöket: juni 2022
Tack christianeV919QJ
Omdömet skrevs 27 maj 2022 från mobil enhet

Tack för en fantastisk mat- och vinupplevelse! Kreativt, fint upplagt och härliga smaker. Särskilt vill vi nämna det alkoholfria dryckespaketet. Det bästa vi upplevt! Duktig, trevlig personal och lokalen och atmosfären är väldigt behaglig,

Datum för besöket: maj 2022
Tack 182annmariet
Omdömet skrevs 21 maj 2022 från mobil enhet

Vi var ett gäng med flertalet runt 30-år å någon äldre. Rätterna var mycket varierande och alla hade sin egen touch. Mycket gott men alla hade såklart sina egna favoriter. Min egen favorit var sparrisrätten i mitten. Fantastisk! Överlag en mycket trevlig kväll med god service och en helhetsupplevelse värd namnet.

Enda minuset är att det är svårt att få bord.

Datum för besöket: maj 2022
Tack Hakhall
Omdömet skrevs 23 april 2022 från mobil enhet

När andra skålade i bubbel vid tolvslaget 21-22 stod jag och bokade bord på Kockeriet. Det var det värt!

Vi firade vår 15:e bröllopsdag med 7 rättersmenyn samt tillhörande vinpaket. Mysig lokal och skön avslappnad atmosfär och extra viktig detalj för vår del, lagom hög musik så att en faktiskt kunde prata med varandra. Utöver menyn kom även små aptitretare och bröd (gudagott!) in och förhöjde upplevelsen lite extra. Trevlig service och utmärkt känsla för när det var dags att komma med nästa rätt. Bra presentation av varje maträtt och vin. Både maken och jag var ytterst nöjda och mätta när vi drygt 4 timmar senare lämnade restaurangen.

Datum för besöket: april 2022
Tack Eva P

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län
Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.