“Amazing”

Rankad som nr 15 av 967 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

En matupplevelse utöver det vanliga!!
Bästa matresan, mat och dryck av bästa tänkbara kvalite och smak.

Servicen kunde inte vara bättre, så trevlig och intressant presentation av all mat och dryck.

Mysig lokal med en helt OK ljudnivå fast restaurangen var fullsatt.

Trevlig med dryckesvagnen som avslut på en toppen kväll.
Kunde verkligen inte önskat oss mer.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack ACL1978

Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Mat som är så god att du bara ler, service som får dig att känna dig avslappnad och välkommen och det alkoholfria dryckespaketet med mest hemgjorda drycker var PERFEKT! Vi kommer gå tillbaka!

Datum för besöket: juli 2021
Tack 485johanna
Omdömet skrevs 2 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk matupplevelse som presenterades på ett mycket trevligt sätt. Vinpaketet matchade maten väl och sommileren gav en utmärkt information om varje vin. Vi firade en 50-åring och hade vår 15-åriga dotter med som oftast är kräsen men gav här höga betyg på alla de 7 olika rätterna. Vi andra tycker helheten var en klar 10/10. Rekommenderar verkligen ett besök.

Datum för besöket: juli 2021
Tack lindabD5311GE
Omdömet skrevs 18 juni 2021

Hade stora förväntningar och jag blev inte besviken.
Åt 7 rätter och 7 glas vin. Varje rätt och vin presenterades tydligt och bra.
Njöt hela kvällen.

Datum för besöket: juni 2021
Tack christinabN2354FO
Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Sju-rätters menyn var otroligt god, välbalanserad mellan olika smaker och mycket prisvärd. Det kom hela tiden roliga nya smakupplevelser och personalen skapade en restaurangupplevelse utöver det vanliga!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Malin_Stockholm

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!