“Fantastisk mat och perfekt service”
Omdöme om Kockeriet

Kockeriet
Rankad som nr 17 av 953 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Sju-rätters menyn var otroligt god, välbalanserad mellan olika smaker och mycket prisvärd. Det kom hela tiden roliga nya smakupplevelser och personalen skapade en restaurangupplevelse utöver det vanliga!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Malin_Stockholm

Superb måltid! Maten, miljön, drycken, serveringen och atmosfären - allt får toppbetyg av oss. Vi åt 7-rätters menyn plus vinpaket - allt så välsmakande. Maten - perfekt tillagat, ljuvliga smaker. Vinerna mycket goda ” på egen hand” och så väl samstämda i kombination med maten. En i sällskapet drack det alkoholfria paketet - en upplevelse i sig och även detta så väl passande till maten. Vi kräsna fyra matälskare är eniga: Guide MICHELIN - när kommer stjärnan?⭐️TACK för en underbar afton❣️

Datum för besöket: maj 2021
Tack Agneta S
Omdömet skrevs 6 maj 2021 från mobil enhet

Mina förväntningar var höga och varken mat eller service levde upp till dem. Vi tog en 7-rätters meny inkl vinpaket. Det fanns höjder i smaker men också djupa dalar, där ingen smak fanns. Servitrisen var trevlig men inte speciellt kunnig vilket visade sig när vi ställde frågor men även när vi överhörde annan personal som vi uppfattade som väldigt kunnig. Sammanfattningsvis: maten var god men överensstämde inte med de förväntningar som jag hade på en omtalad restaurang.

Datum för besöket: april 2021
Tack Lotta B
Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Firade igår hos Kockeriet med frun att jag fått nytt jobb med en 7-rätters meny med vinpaket.

Detta var en upplevelse utöver det vanliga med väldigt god mat, trevlig personal och en väldigt trevlig lokal. Maten var smakrik, välbalanserad och presenterad på ett väldigt trevligt sätt.

Mycket väl värt ett besök, vill ni boka bord var ute i god tid eller sätt upp er på väntlistan som vi gjorde, smaklig måltid.

Gick därifrån mätta o belåtna med ett leende på läpparna efter en underbar upplevelse!

Datum för besöket: april 2021
Tack LasseJohansson
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Vid stora viktiga saker att fira ska ni välja Kockeriet. Maten och servicen håller absolut världsklass

Datum för besöket: februari 2021
Tack Benny N

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!