“Mycket väl värt ett besök!”
Omdöme om Kockeriet

Kockeriet
Rankad som nr 15 av 971 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden
Omdömet skrevs 11 april 2021 från mobil enhet

Firade igår hos Kockeriet med frun att jag fått nytt jobb med en 7-rätters meny med vinpaket.

Detta var en upplevelse utöver det vanliga med väldigt god mat, trevlig personal och en väldigt trevlig lokal. Maten var smakrik, välbalanserad och presenterad på ett väldigt trevligt sätt.

Mycket väl värt ett besök, vill ni boka bord var ute i god tid eller sätt upp er på väntlistan som vi gjorde, smaklig måltid.

Gick därifrån mätta o belåtna med ett leende på läpparna efter en underbar upplevelse!

Datum för besöket: april 2021
3  Tack LasseJohansson

Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Vid stora viktiga saker att fira ska ni välja Kockeriet. Maten och servicen håller absolut världsklass

Datum för besöket: februari 2021
Tack Benny N
Omdömet skrevs 19 mars 2021 från mobil enhet

Fantastiskt!
Vi åt 5 rätters en torsdagskväll. Jättegoda rätter, fler mellanrätter, ett gott surdegsbröd som fick stå kvar på bordet hela middagen (så vi kunde slurpa i oss de goda såserna!). Mycket duktig och informativ personal och gott om utrymme i hela restaurangen. En höjdarupplevelse som vi gick från precis lagom mätta och nöjda. Vi återvändergärna

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack 798jany
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Var på kockeriet denna helgen och det var tyvärr en besvikelse.
Åt deras 7-rätters meny med både toppar och dalar.
Tyvärr så finns de ingen röd tråd igenom restaurangen så allt kändes påtvingat på något sätt. Serverings personalen kändes stressad och sprang mest runt.

Datum för besöket: mars 2021
Tack petter n
Omdömet skrevs 19 februari 2021

Vilken kväll det blev på Kockeriet med 7 rätters meny med tillhörande vinpaket och de andra 2 i sällskapet drack det alkoholfria dryckespaketet. Maten var fantastiskl liksom personalen som var mycket kunnig. Vi fick en härlig vinpresentation önskar bara att de lagt ut orden lite till de alkoholfria dryckerna också...... Sparar fina minnen från denna kväll då vi firade min systers 60 årsdag. Vilka smaker, wow!!!! Gick därifrån och kände oss så nöjda. Bra Corona-anpassat.

Datum för besöket: februari 2021
2  Tack mimsan1

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!