“Maten var fantastiskt. Franskt”
Omdöme om Kockeriet

Kockeriet
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 19 av 959 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Maten var fantastiskt. Franskt stuk! Var lite orolig att de snålade med vinet. Men det var helt ok. En sipp innan, några under och en efter avslutad rätt. Fick lite påfyllning vid ”huvudrätten”. Som sig bör. Atmosfären var lugn och harmonisk med servitörer med humor. Mycket prisvärt.

Datum för besöket: december 2020
Tack MagnusH457

Omdömet skrevs 11 december 2020

Fantastisk mat. God service. MEN här verkar man inte fattat att en pandmi pågår i landet. Peronalen står nära, presenterar maten ljudligt o skrattar. Maten läggs ut med bara händer av flera i köket som också smakar på maten med händerna.
Kanske är detta normalt ok, men absolut inte nu. OTROLIGT märklig upplevelse i Coronatid. Visst - man ska inte alls ut o äta, men många krogar klara ju säkerheten. Inte här. Stark varning om de inte totalt förändrar konceptet!!!

Datum för besöket: december 2020
Tack 687Mef
Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Från första bemötandet till vi gick därifrån hade vi förstklassig service.
Maten var fantastisk, allt väldigt smakfullt och gott, vilket är ovanligt, det brukar alltid vara något på menyn man tycker lite mindre om, men inte på Kockeriet.
Här var allt en smaksensation. Servicen var utöver det vanliga och miljön hur trevlig som helst.
Till och med på toaletterna var det extra omtanke, med olika nyttiga förnödenheter.

Kan inte nog rekommendera denna restaurang.
Det kändes också mycket Coronasäkert.

Tack för en trevlig kväll.

1  Tack Nilsson
Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Åt middag här tillsammans med ett stort sällskap. Riktigt bra och vällagad mat. Trevligt och positivt bemötande av personalen.

Tack Karinmartensson
Omdömet skrevs 28 oktober 2020 från mobil enhet

En middag man kommer ihåg. Små rätter men många. Trodde inte jag skulle bli mätt men både när och belåten. Fick hoppa över efterrätten. Bra vinval till en supermiddag

Tack tbl_5610

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!