“Fantastiskt trevlig kväll.”

Bookatable
Rankad som nr 18 av 946 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Från första bemötandet till vi gick därifrån hade vi förstklassig service.
Maten var fantastisk, allt väldigt smakfullt och gott, vilket är ovanligt, det brukar alltid vara något på menyn man tycker lite mindre om, men inte på Kockeriet.
Här var allt en smaksensation. Servicen var utöver det vanliga och miljön hur trevlig som helst.
Till och med på toaletterna var det extra omtanke, med olika nyttiga förnödenheter.

Kan inte nog rekommendera denna restaurang.
Det kändes också mycket Coronasäkert.

Tack för en trevlig kväll.

1  Tack Nilsson

Åt middag här tillsammans med ett stort sällskap. Riktigt bra och vällagad mat. Trevligt och positivt bemötande av personalen.

Tack Karinmartensson

En middag man kommer ihåg. Små rätter men många. Trodde inte jag skulle bli mätt men både när och belåten. Fick hoppa över efterrätten. Bra vinval till en supermiddag

Tack tbl_5610
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Efter att ha ätit på många bättre restauranger runt om i Sverige och Europa, framstår Kockeriet som kanske den allra bästa.
Innovation, stolthet, kunskap och framför allt fantastiska smaker är signum för denna ”stora” lilla restaurang.!
Ett mottagande och bemötande av absolut världsklass.

Datum för besöket: december 2019
Tack Happiness170624
Omdömet skrevs 5 oktober 2020 från mobil enhet

Kockeriet förtjänar besök från alla! Så otroligt bra, förmodligen topp 3 av alla restaurangbesök jag haft (och jag har haft en del...). Så välkomponerat med avancerade rätter utan att krångla till det. Rena fina smaker som verkligen känns är ett genomgående tema tillsammans med mycket bra viner. Och så förstås Tareq med personal, ni är så rätt på jobbet!!! Tack!!!

Tack tobbef2019

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!