“Underbart!”

Bookatable
Rankad som nr 18 av 946 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Åt middag här tillsammans med ett stort sällskap. Riktigt bra och vällagad mat. Trevligt och positivt bemötande av personalen.

Tack Karinmartensson

En middag man kommer ihåg. Små rätter men många. Trodde inte jag skulle bli mätt men både när och belåten. Fick hoppa över efterrätten. Bra vinval till en supermiddag

Tack tbl_5610
Omdömet skrevs 16 oktober 2020

Efter att ha ätit på många bättre restauranger runt om i Sverige och Europa, framstår Kockeriet som kanske den allra bästa.
Innovation, stolthet, kunskap och framför allt fantastiska smaker är signum för denna ”stora” lilla restaurang.!
Ett mottagande och bemötande av absolut världsklass.

Datum för besöket: december 2019
Tack Happiness170624
Omdömet skrevs 5 oktober 2020 från mobil enhet

Kockeriet förtjänar besök från alla! Så otroligt bra, förmodligen topp 3 av alla restaurangbesök jag haft (och jag har haft en del...). Så välkomponerat med avancerade rätter utan att krångla till det. Rena fina smaker som verkligen känns är ett genomgående tema tillsammans med mycket bra viner. Och så förstås Tareq med personal, ni är så rätt på jobbet!!! Tack!!!

Tack tobbef2019
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Kockeriet är en restaurang som verkligen levererar. Den har en ren och stilfull inredning som ändå ger en mysig atmosfär.

En sjurättersmeny inleds med två snacks plus en fantastisk steak tartare innan rätterna börjar bjudas. Varje del av rätterna är perfekt utförd under hela middagen.

Till det en vinmeny där varje glas passar sin rätt alldeles förträffligt.

Servisen utför en förträfflig upplevelse med mjuk, vänlig och personlig service som ger en välkomnande och familjär kännsla under hela sittningen.

Jag kan verkligen rekommendera ett besök hit.

Tack pema021

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!