“Fantastiskt!!!”

Bookatable
Rankad som nr 20 av 948 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Kockeriet förtjänar besök från alla! Så otroligt bra, förmodligen topp 3 av alla restaurangbesök jag haft (och jag har haft en del...). Så välkomponerat med avancerade rätter utan att krångla till det. Rena fina smaker som verkligen känns är ett genomgående tema tillsammans med mycket bra viner. Och så förstås Tareq med personal, ni är så rätt på jobbet!!! Tack!!!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack tobbef2019

Kockeriet är en restaurang som verkligen levererar. Den har en ren och stilfull inredning som ändå ger en mysig atmosfär.

En sjurättersmeny inleds med två snacks plus en fantastisk steak tartare innan rätterna börjar bjudas. Varje del av rätterna är perfekt utförd under hela middagen.

Till det en vinmeny där varje glas passar sin rätt alldeles förträffligt.

Servisen utför en förträfflig upplevelse med mjuk, vänlig och personlig service som ger en välkomnande och familjär kännsla under hela sittningen.

Jag kan verkligen rekommendera ett besök hit.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack pema021

Höga förväntningar som uppfylldes med råge. Service i en klass för sig, stor kunnighet, alla bidrar och vi kände oss välkomna från det vi klev in i lokalen tills dess att Tareq Taylor följde oss ut på gatan. Maten var genomgående av mycket hög klass med perfekta drycker till. 7 rätter och 5 mellanrätter o kaffe och avec fulländade vårt besök.

1  Tack Andersofpihl

Vi besökte restaurangen för att fira en födelsedag. Vi beställde 7-rättersmenyn med tillhörande vinpaket.
Vi blev väldigt nöjda med hela upplevelsen från välkomnandet i dörren tills att vi lämnade restaurangen ca 3,5 timme senare.
Trevlig personal, flera olika var ute och serverade rätterna. (Både kockar och serveringspersonal). Det märktes att de hade kul tillsammans då de spred en härlig och hjärtlig stämning.
Det enda jag kan tänkas anmärka på var att vinpaketet var ganska snålt tilltaget. Blev lovad lite påfyllning men inget jag upplevde att vi fick.

1  Tack southsweden
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Mer än fantastisk mat och dryck! Fantastisk service. Glimten i ögat. Smaksensationer på löpande band. Gästen i fullt fokus. Privsvärt med tanke på erbjudandet.

Tack Reokonsa

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!