“En helkväll med matmagi”
Omdöme om Kockeriet

Kockeriet
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 20 av 948 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Höga förväntningar som uppfylldes med råge. Service i en klass för sig, stor kunnighet, alla bidrar och vi kände oss välkomna från det vi klev in i lokalen tills dess att Tareq Taylor följde oss ut på gatan. Maten var genomgående av mycket hög klass med perfekta drycker till. 7 rätter och 5 mellanrätter o kaffe och avec fulländade vårt besök.

1  Tack Andersofpihl

Vi besökte restaurangen för att fira en födelsedag. Vi beställde 7-rättersmenyn med tillhörande vinpaket.
Vi blev väldigt nöjda med hela upplevelsen från välkomnandet i dörren tills att vi lämnade restaurangen ca 3,5 timme senare.
Trevlig personal, flera olika var ute och serverade rätterna. (Både kockar och serveringspersonal). Det märktes att de hade kul tillsammans då de spred en härlig och hjärtlig stämning.
Det enda jag kan tänkas anmärka på var att vinpaketet var ganska snålt tilltaget. Blev lovad lite påfyllning men inget jag upplevde att vi fick.

1  Tack southsweden
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Mer än fantastisk mat och dryck! Fantastisk service. Glimten i ögat. Smaksensationer på löpande band. Gästen i fullt fokus. Privsvärt med tanke på erbjudandet.

Tack Reokonsa
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Kockeriet levererade en matupplevelse klart över förväntan. Sju rätters menyn var perfekt tillagad och bjöd på några riktiga pärlor. Vinpaketet var inte riktigt i samma nivå som maten, men jag hade inte nämnt något om det inte vore för att man blir serverad så erbarmligt lite. Betalar man 799 kr per person för vinet, bör man kunna göra mer än fukta läpparna. Ni får ändå en 5a i betyg, men förväntar bättring angående vinet tills vårt nästa besök.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack thbl67
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Något av det bästa vi ätit, smakfullt upplagt, en fröjd för ögat. Ni måste testa
5- rätters helt fantastiskt mat.. Vi kommer gärna tillbaka när vi är i Malmö nästa gång.

Datum för besöket: juli 2020
Tack kallemartin

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!