“Michelinstatus till mycket bra pris”
Omdöme om Kockeriet

Kockeriet
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 23 av 975 Restauranger i Malmö
Område: Gamla Staden
Område: Gamla Staden

Mer än fantastisk mat och dryck! Fantastisk service. Glimten i ögat. Smaksensationer på löpande band. Gästen i fullt fokus. Privsvärt med tanke på erbjudandet.

Datum för besöket: september 2020
Tack Reokonsa

Kockeriet levererade en matupplevelse klart över förväntan. Sju rätters menyn var perfekt tillagad och bjöd på några riktiga pärlor. Vinpaketet var inte riktigt i samma nivå som maten, men jag hade inte nämnt något om det inte vore för att man blir serverad så erbarmligt lite. Betalar man 799 kr per person för vinet, bör man kunna göra mer än fukta läpparna. Ni får ändå en 5a i betyg, men förväntar bättring angående vinet tills vårt nästa besök.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack thbl67
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Något av det bästa vi ätit, smakfullt upplagt, en fröjd för ögat. Ni måste testa
5- rätters helt fantastiskt mat.. Vi kommer gärna tillbaka när vi är i Malmö nästa gång.

Datum för besöket: juli 2020
Tack kallemartin
Omdömet skrevs 28 maj 2020

Excellenta rätter (7-rätters meny) - mycket smakfullt och vackert upplagt. Spännande kombinationer med lagom utmaning i nya smaker.

Vinvalet mycket bra (1/2 Vinpaket dvs utvalda viner men i halv mängd)

Mycket bra och trevlig service

Mysig och läckert inredd restaurang

Njutbart rakt igenom!
Rekommenderas varmt.
I jämförelse med många Michelin-belönade krogar vi besökt in-och utrikes förtjänar Kockeriet mer än väl att upptas bland stjärnorna i Guide Michelin

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack Agneta S
Omdömet skrevs 22 maj 2020 från mobil enhet

Vilken upplevelse, fantastiskt god, vällagad, välkomponerad, spännande, vacker, fräsch, ljuvligt gott underbart gott. Vinerna "gifte" säg fint till maten. Service och bemötande toppen, fantastisk personal. Tack för en underbar kväll som hamnar i minnesbanken.

Datum för besöket: maj 2020
Tack ann-lolu

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!