Tripadvisor

Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 28 av 934 Restauranger i Malmö
Omdömet skrevs 8 april 2019 från mobil enhet

Helhetsupplevelsen med smaker, service etc var riktigt bra - men de vegetariska alternativen kändes inte så spännande eller genomarbetade (grillad broccolibukett när de andra fick grillat ankhjärta och grillad morot på kokta linser m skirat smör istället för hjort). Det smakade gott men jag hade förväntat mig ngt mer!

Tack 1emmaf

2024 av 195 omdömen

Omdömet skrevs 3 april 2019 från mobil enhet

Wow wärldsklass
Briljanta rätter med smakupplevelser.
Bra service och schyst miljö - galna blandningar till en häftigt munupplevelse

Datum för besöket: april 2019
1  Tack JohanS1078
Omdömet skrevs 23 mars 2019 från mobil enhet

Blev mycket väl uppmärksammade med en gång. Trevliga toaletter med frottéhanddukar. Vi valde 7-rätters med vinpaket och allt satt som en smäck. En i sällskapet har allergier och det löstes på bästa sätt. Vi är mycket nöjda med allt från smaker till service.

1  Tack 323lena_
Omdömet skrevs 20 mars 2019

Härlig atmosfär med fantastika smakupplevelser.
Viner utöver det vanliga.
Service som är både avslappnat och underhållande.
Hade det inte varit för prislappen hade jag varit här flera gånger i veckan.

Datum för besöket: januari 2019
Tack jonasek1
Omdömet skrevs 9 mars 2019

Redan när vi steg innanför dörren fick vi uppmärksamhet av den vänliga och uppmärksamma personalen och så skulle det fortsätta under hela kvällen. Vi valde stora menyn, sju rätter, med tillhörande vinpaket. Sju rätter visade sig vara en underdrift eftersom det presenterades små överraskningar på vägen. Varje rätt med tillhörande vin presenterades grundligt och ofta bjöds det på lite show vid bordet. När det var dags för knivmussla, till exempel, smaksattes buljongen vid bordet med hjälp av en sifonbryggare. Lite kul. Rätternas beskrivning i menyn är sparsmakad men varje tallrik bjuder på lika många som milda smaker. Alla rätter var delikata. Vinpaketet fungerade bra. Så vad finns det att klaga på - absolut ingenting, om ni frågar mig. Men om ni vill sitta avskilda och inte bli störda av en serveringspersonal, ivrig att vara till lags, så kanske ni ska välja något annat. Men annars - jag har svårt att se hur någon skulle kunna bli besviken... Och då har jag ändå inte nämnt den trevliga miljön.

Tack 772johanr

Resenärer som tittade på Kockeriet tittade också på

Malmö, Skåne län

Besökt Kockeriet? Berätta vad du tyckte!